Det er ikke længe siden, at vi kunne løfte statuetten som “Brugernes Favorit” ved E-handelsprisen. Natten til tirsdag den 12. juni 2018, lancerede vi en ny facade, så at sige, på shoppen samt et helt nyt logo.
Siden prisuddelingen har ingen hos Kids-world lagt på den lade side. Natten til i dag, blev det nye design lagt på shoppen og det nye logo bliver taget i brug. Jeg har selv glædet mig meget til at det nye design kom på, da det altid er spændende at se, hvordan og hvorledes en markant ændring bliver taget imod af forbrugerne.
Nedenfor kan det nye design og logo ses (ellers kan du finde det på www.kids-world.dk):
”Kids-world.dk har en stor, fast kundeskare, så brugerne kender vores side og ved, at den er let at navigere rundt i. Det har de beholdt, men de har pudset den af og gjort den mere stilren. Med det nye design følger der også et nyt logo, som også følger med stilen. Faktisk er det mere et ikon. Ikonet har en visuel genkendelighed. Det er svært at lave et visuelt ikon, hvor man kan genkende sig selv, men jeg synes faktisk det er lykkedes,” udtaler Anette Nielsen, ejer af Kids-world.
Skriv et svar