Jeg har netop rundet en milepæl: 2 år ved Kids-world, og det har været nogle fantastiske år!
Ikke lang tid efter at jeg landede i den Esbjerg-beliggende webshop, gik de(vi) hen og vandt E-handelsprisen Brugernes Favorit, hvilket var et kæmpe øjeblik for dem.
Årsagen til at jeg siger ‘de’ og ‘dem’ er, at jeg ikke havde været i virksomheden særlig længe, og jeg har derfor ikke kunne nå at have nogen indvirkning på hvordan brugerne opfatter virksomheden.
Dermed ikke sagt, at jeg ikke er super stolt af at være i en virksomhed, som har vundet en E-handelspris – det er da super fedt!
I 2019 gik vi live med vores engelske site www.kids-world.com/en/ og her i 2020 har vi netop lanceret vores svensk-sprogede site www.kids-world.com/sv/, som selvsagt er lavet, for at kunne ramme de svenske kunder endnu bedre end før.
Det har krævet mange (superfede) mandetimer, at få det hele gjort klar til Sverige – og nu er vi der.
Det er første gang, at jeg med fra starten i sådan et projekt, og jeg må sige, at det indtil videre har været yderst spændende og selvfølgelig også udfordrende.
Mange ting skal gå op, når man ekspanderer til et andet land; logistik, markedsføring, oversættelse af 45.000+ produkter for ikke at tale om alle de andre tekster på info-sider og knapper, som vi har skulle gennemgå.
Det bliver ikke til så meget mere i dette indlæg, da jeg simpelthen ikke når mere. Jeg må beklager, at jeg ikke får skrevet flere dybdegående artikler hertil – der er så meget andet, der tager min tid 🙂
Skriv et svar